2 Frågor

Okej det börjar gå helt fel. IGentligen skkulle min frågestund suta på fredag men nejnej! Det går inte. Jjjag har fått 2 fårgor.. TVÅ? :O
Jag orkar inte svara på två fråger i en frågestund. Jag vet att några kommer komentera: Varför givk du inte runt till olika bloggar och sa hade du hade frågestund?
Då kan jag svara nu: Jag sitter vid datorn alldeles för mycket nu! Jag får ont u huvudet och jag sitter  inte lika mycket nu längre men jag kollar bara in och bloggar lite ibland sådär!


Aja.. Nu släpper vi det. Jag ska äta plättar nu. Ching Chong!

Kommentarer
Postat av: mathilda

sluta ljuga! du skrev : Mathilda idiot^^

2009-08-20 @ 22:15:45
URL: http://mathildavii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0