Jessica gästbloggar!

Hahha, nu är Jessica här! Sitter i Elins rum som jag har varit i så jävla många gånger! Typ skit ballt ställe vettu! Tittar på hennes tomma fiks skål... Den är sorglig... Jag döpte en av hennes förra fiskar som hade utåtstående ögon! Haha! Jag är nöjd. Idag ska vi på stan och chilla runt, kolla in kläder och sånt. Sen kanske titta på råttbebisarna på djuraffären? :) Vemvet! Elin har ett stökigt rum.................. Jadå! Nu ska jag sörja fisk skålen lite. Så jag sätter nog pungt snart.... Vi ska snart dra så om jag ska hinna kolla lite mer på fisk skålen måste jag nog gå nu..... Hejdå alla Elins söta läsare, ni kan ju kolla in min blogg också! HTTP://BESSANLIINDH.BLOGG.SE Den är najjs :)  BAJJBAJJ!

(PS. Till ching ching bitchen!eftersom du läser det här nu så förstår vi att du är helt beroende av den här bloggen och älskar den så mycket att du inte kan släppa taget! För gulligt asså! Tack för alla gulliga kommentarer föressten, pusspuss :)! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0