VÄSKA :):):)

Tjenare hörni! Nu harbjag köpt en ny väska. Jag är sååå nöjd. Jag hittar inn te min webb och mitt batteri är slut på kamera. Jag ska försöka hitta dem. Jag kommer fota väskan på... Söndag! Måndag så börjar skolan. Jag är såå nördig eftersom jag vill ha en filofax... Den var såå söt den ja såg, den var svart och så hade den typ eifeltornet på eller nåt. Men jag har redan valt min kalder såå. Den är rosa! Eftersom jag börjar högstadiet så kommer jag behöva.. Tro mig haha. Idag har jag även hittat aaasmycket kläder. Köpte inga inga kläder idag eftersom jag for bara in för att kolla. Nu ska jag titta in några bloggar. Frågestund imorgon...



KRAM&PUSS


Kommentarer
Postat av: josefin

kollade igenom din blogg lite snabbt nyss, verkligen fin :D

2009-08-18 @ 18:44:37
URL: http://jjosefinv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0