SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

      


Vart ska du du när du bo när du blir vuxen?
Svar: Jag vet inte, kanske Stockholm kanske Skellefteå :)

Om du fick inreda ett rum i din nya lägenhet när du blir vuxen, vilket skulle det vara då?
Svar: Hm vad svårt, antingen sovrummet eller köket!

Vad har du i handväskan?
Svar: I handväskan har jag bland annat plånboken, tops, kamera, kläder och smink.

Vad har du för ringsignal?
Svar: Min ringsignal är sony ericssons vanliga.

Favoritmaträtt/Favoritmaträtter?
Svar: Min favoritmaträtt är tacos.

Om du fick åka till vilket land du ville, vart skulle det bli?
Svar: Caribien, har alltid velat åka dit. Om man googlar det så blir så underbart fina bilder :)

Vad har du för frisyr just nu?
Svar: Uppsatt i en liten bulle och en klämma till luggen :)

Vad föredrar du, bärbar eller stationär dator?
Svar: Stationär tror jag, dem är lite bättre.

Vilket märke på kameror föredrar du mest?
Svar: Nikon eller canon helt klart ;)

Vad har du för färg på dina tapeter?
Svar: Beigie

Varför började du blogga?
Svar: Min kompis bloggade och min syster, det verkade väldigt kul så jag prövade och fastnade för det.

Vad är det bästa med att blogga?
Svar: Att kunna säga sina känslor, sina upplevelser och kunna titta tillbaka när man är större.

Vilken månad är du född i?
Svar: I Oktober ni får väl gratta mig då haha

Har du några syskon? Isåfall hur många?
Svar: Ja, jag har en syster. Hon har en blogg som heter endastlisa.blogg.se

Har du varit utomlands någon gång? Isåfall vilket var/är ditt favoritställe?
Svar: Jag har varit utomlands fast inte i solen utan Finland, utomlandsresa nästa sommar typ!

Har du några djur?
Svar: Ja, 2 råttor. Ganska söta

Vad har du för naturlig hårfärg?
Svar: Min naturliga hårfärg är brunblont hår med blonda slingor! ( Som jag har nu)

Vilken ögonfärg har du?
Svar: Blå/Grå/Gröna ögon har jag hihi :)

Vilka grejer i ditt rum/lägenhet gillar du bäst?
Svar: Min säng, min dator och garderoben. Råttorna också såklart <3

Vad heter dem du mest är med?
Svar: Just nu är det Malin, Liza och Syster Lisa :)

Har du gjort bloggen själv?
Svar: Självaste bloggen ja, men inte headern :)

Använder du  photoshop? Hur lärde du dig det isåfall?
Svar: Ja Photochop Cs2, Jag lärde mig själv men fick tips av morbror.

Hur tänker du när du gör din bloggdesign?
Svar: Att jag ska göra den så fin som möjligt och att den ska synas för många :)

Natt eller dag människa?
Svar: Dag helt klart, leva livet haha :)

Vad är ditt drömjobb?
Svar: Fotograf eller Tidningsreporter!

Vilka bloggar läser du?
Svar: Lisa Chen, Kissie, Gaybloggen, Endastlisa, Malinluu & Lizalii som exempel!

Vad har du för kamera?
Svar: Canon Powershot A590 iS

Vilket/Vilka fotbollslag håller du på?
Svar: Aik, skellefteå!

Vad är det bästa du vet och varför?
Svar: Min famlij, släkten och allt! Det är för dem jag lever!

Om du bara fick läsa en blogg, vilken skulle det vara och varför?
Svar: Lisa Chen, den är så intressan och har roliga saker.

Favoritgodis?
Svar: Hm, älskar inte godis men min favorit är bilar :)

Vad tycker du om min blogg?
Svar: Väldigt fin och bra. :)

Hur lång är du och hur mycket väger du?
Är 1.52 lång och väger 1000000000000000kg

SÅJAA! HOPPAS NI VART NÖJA MED ERA SVAR!



Kommentarer
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

fin desgin ^^

2009-07-30 @ 21:50:33
URL: http://viilma.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

det blev en hel del!

2009-07-30 @ 23:04:49
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda - ndaiL

jag ska också lägga mig nu, upp tidigt imorron, gonatt!

2009-07-31 @ 00:18:50
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: V I L M A [mitt liv, min kamera, min stil.]

tack!



gjort idag då? själv har jag shoppat ^^

2009-07-31 @ 00:20:20
URL: http://viilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0