Hejhej bloggen!

Nu sitter jag i stugan på terrassen och bloggar till er! Morfar håller på att bygga en ny brom till vår altan, så mysigt allt är här. Om man tar bort huggormen vi såg idag :O Den var vid sovstugan.. Sebastian skulle titta på dem söta sädersärla bebisarna så han kollade upp helt plötligt ba: Farmor kolla på ormen! Farmor som är min mormor sprang till Sebbe med en krokettklubba och började slå den i huvudet. Sebbe tittade helt chockrat på '' Farmor '' och sen kom Farfar min morfar alltså och sa: Ska jag klyva den med spaden? Hahahah då sa mormor vänta Joel och Sebastian ska inte titta på sånt. Dem är bara 2 och 4 år Gunnar! Okej sa morfar och stod kvar. Ta in dem i huset eller gör nått kul så fixar vi det här sa mormor. Men då så vi vände oss bort så tjuvtittade Sebastian haha! Sen nu efter typ... 3-4 timmar så frågade jag Sebastian.
Jag: Sebastian fick du se orm idag?
Sebbe: Ja! Under lillstugan.
Jag: Vad gjorde farmor då?
Sebbe: Hon slog den i huvudet så den började blööda!
Jag: Ojdå, vad gjord farfar då?
Sebbe: Han bärde bort den.

HAHAHAHAH FATTA OM KUL ASSÅ. VI SES SEN BLOGGISAAR!

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Verkar ha varit en spännade dag =)

2009-06-26 @ 23:18:37
URL: http://kenasblandning.blogg.se/
Postat av: bert bertosson

hahah:)jätte boring!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

2009-06-30 @ 17:07:27
Postat av: bert bertosson

vet du vad som hände idag jag krymte. du måste förtå att man krymper när man är 300 år!!!!!!!!!!!!

2009-06-30 @ 17:11:46
URL: http://http:/aposson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0