Moa Carlsson

Moa, du betyder så jävla mkt för mig. Du får mig att vara glad när jag e ledsen, du får mig att skratta av sånt som inte är kul haha, du är så underbar. Du kunde inte komma hit idag, men på söndag då fan rockar vi. (du vet vars) haha!
Du ska aldrig tro att du suger eller att du är ful, onormal eller nått, för även om du är det så betyder du så mkt!
Om du någon gång skulle krama mig så skulle jag aldrig släppa dig. Även om nån annan ville ha dig. Det var allt jag ville säga till dig, fan att vi bor så jävla långt ifrån varandra. Släpp aldrig taget om mig Mosan ♥



Kram och Puss Elin!

Kommentarer
Postat av: maja carlsson

elin du gill ar moa myket va

2012-04-28 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0